.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
«یوسف نوری» با بیان این‌که مازندران از مواهب طبیعی خاصی برخوردار است، گفت: در مورد مازندران انگاره غالبی که وجود دارد این است که طبیعت خاصی دارد. اما از این ظرفیت‌ها باید به خوبی استفاده کرد. استاندار جدید مازندران در اولین سخنرانی رسمی خود در مازندران چه گفت
«یوسف نوری» با بیان این‌که مازندران از مواهب طبیعی خاصی برخوردار است، گفت: در مورد مازندران انگاره غالبی که وجود دارد این است که طبیعت خاصی دارد. اما از این ظرفیت‌ها باید به خوبی استفاده کرد.(ادامه)
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام. سه برادر که در فاصله چهل روز و به ترتیب سن به شهادت رسیدند+ تصاویر
شمال نیوز : بین دو پا، سرش را پایین گرفتم، خون حلق اش را که داخل ریه‌هاش پر شده بود، دوباره خالی کرد، گلویش تیر خورده بود و خون از داخل حنجره اش وارد ریه‌هاش می‌شد. سبک که شد، بلندش کردم، سرتاپا همه خونی شده‌ایم، درد تیر، سختی کول کشی محمدعلی، حال خرابش، بی خوابی و تشنگی، کلافه شده‌ام.(ادامه)
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است. عملیات وعده صادق چه دستاوردهایی داشت؟
عملیات وعده صادق دستاورد‌ها و ابعاد مختلفی دارد که رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک‌تر کرده است.(ادامه)
وزارت دفاع به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد. بیانیه وزارت دفاع به مناسبت روز تاسیس سپاه
وزارت دفاع به مناسبت فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران بیانیه‌ای صادر کرد.(ادامه)
لباس هایشان را عوض کرده اند و می گویند زنده ایم پس حمله ایران نابودگر نبوده است!.می گوئیم، عملیاتِ" وعده صادق"، این بار و فقط این بار،یک تنبیه، ان هم با اطلاع!!! بود. یک سیلی برای تنبیه(يادداشت)
لباس هایشان را عوض کرده اند و می گویند زنده ایم پس حمله ایران نابودگر نبوده است!.می گوئیم، عملیاتِ" وعده صادق"، این بار و فقط این بار،یک تنبیه، ان هم با اطلاع!!! بود.(ادامه)
اقدام اخیر ایران در موشکباران اسراییل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله. اقدام ایران در مقابل اسراییل، پاسخ بود نه حمله
اقدام اخیر ایران در موشکباران اسراییل دقیق و منطقی و در واقع، یک پاسخ بود نه حمله.(ادامه)
نمایندگان کشورهای مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل عصر یکشنبه به وقت محلی، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق سوریه در قالب عملیات نظامی «وعده صادق» از تشدید تنش ها در منطقه ابراز نگرانی کردند و خواستار خویشتنداری همه طرف ها شدند....(خبر)
(ادامه)
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند. کشور‌ها درباره پاسخ ایران به حمله اسرائیل در شورای امنیت چه گفتند؟
نمایندگان کشور‌های مختلف در نشست اضطراری شورای امنیت سازمان ملل، برای بررسی پاسخ ایران به حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق از تشدید تنش‌ها در منطقه ابراز نگرانی کردند.(ادامه)
در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران به مناطقی در سرزمین‌های اشغالی ده‌ها پهپاد و موشک شلیک شد.


اطلاعیه شماره (۱) سپاه پاسداران درباره حمله پهپادی و موشکی به سرزمین‌های اشغالی/ نام عملیات «وعده صادق» با رمز «یا رسول الله(ص)»/ جزئیات عملیات به زودی اعلام می‌شود(خبر)
در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران سپاه پاسداران به مناطقی در سرزمین‌های اشغالی ده‌ها پهپاد و موشک شلیک شد. (ادامه)
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد. عملیات کربلای ۸ و اشتباه محاسباتی دشمن از وسعت آن
عملیات محدود کربلای ۸ در فروردین ۱۳۶۶ با رمز مبارک یا صاحب‌الزمان (عج) در محور شلمچه به کانال ماهی آغاز شد و تا چند روز بعد تداوم یافت. در این عملیات موفق، تلفات بسیاری به دشمن وارد شد.(ادامه)
در این خبر به تلاش‌های دیپلماتیک برای نجات رژیم‌صهیونیستی توسط حامیان اروپایی و آمریکا پرداخته‌ایم. لابی شیطان برای فرار از انتقام ایران
در این خبر به تلاش‌های دیپلماتیک برای نجات رژیم‌صهیونیستی توسط حامیان اروپایی و آمریکا پرداخته‌ایم.(ادامه)
رهبر انقلاب فرمودند : اختلاف نظر دارید، داشته باشید؛ اختلاف نظر سیاسی و غیر سیاسی اشکالی ندارد، اما درگیری و یقه گیری و وحدت را شکستن و دو دستگی و دو گروه‌های جعلی درست کردن به زیان کشور است، به زیان دین شماست، به زیان دنیای شماست، به زیان ....(خبر)
(ادامه)
یادواره ۴۳۷ شهید والا مقام دفاع مقدس شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمد حسن طوسی جانشین لشگر ۲۵کربلا و مسئول اطلاعات عملیات این لشگر با در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان نکا برگزار شد.
عکس/ خزرنما هجدهمین یادواره سردار شهید طوسی(خبر)
یادواره ۴۳۷ شهید والا مقام دفاع مقدس شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمد حسن طوسی جانشین لشگر ۲۵کربلا و مسئول اطلاعات عملیات این لشگر با در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان نکا برگزار شد. عکس/ خزرنما(ادامه)
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم!
دانشجویان در دیدار با رهبر انقلاب چه گفتند؟
بخشی از مردم به درست یا غلط، به این تصوّر رسیده‌اند که نماینده‌ای در فرآیند انتخابات‌ ندارند. یکی از دلایل افزایش رأی سفید، مواجه نبودن جامعه با گزینه‌های نو و تحول‌خواه است. نوع نگرش به مساله احراز یا تأیید صلاحیت‌ها ـ که خود هنوز موضوع سؤال برانگیزی است ـ از این منظر تهدیدی برای جمهوریت است؛ تهدید هم با ح جیمی، هم با ه دوچشم! (ادامه)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است. انتقام لازم را از اسرائیل خواهیم گرفت اما از شهید سلیمانی و شهید زاهدی یاد گرفته‌ایم که زمان، نوع، تدبیر، طرح و نقشه عملیات را ما تعیین کنیم / عمر اسرائیل به سر آمده / آن‌ها راهی برای خروج از جنگ غزه ندارند / توفان الاقصی بخش کوچکی از قدرت جبهه مقاومت را نمایان کرد / قدرت اسرائیل بر پایه اطلاعات است، اما رزمندگان جبهه مقاومت با حداقل تلفات، بیشترین خسارت را به دشمن وا‌رد کردند(خبر)
رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: آمریکا و دیگر کشور‌های استکباری بدانند که عمر اسرائیل به سر آمده و تا اضمحلال کامل رژیم صهیونیستی چیزی نمانده است.(ادامه)
شمال نیوز : یادواره 437 شهید سرافراز شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر پاسدار شهید محمد حسن قاسمی طوسی «نابغه نبرد فاو» برگزار میشود . یادواره سردار شهید طوسی و 437 شهید شهرستان نکا برگزار میشود
شمال نیوز : یادواره 437 شهید سرافراز شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر پاسدار شهید محمد حسن قاسمی طوسی «نابغه نبرد فاو» برگزار میشود .(ادامه)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!

اولویت سردار شهید طوسی «رزمنده» بودن بود نه «فرمانده» بودن! / فرماندهی که پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد!(يادداشت)
شمال نیوز : بزرگمرد لشکر ۲۵ کربلا، همان فرماندهی که هرگز ادعای بزرگی نمی کرد اما توسط رزمندگان و فرماندهان اصلی دفاع مقدس، بزرگ دیده می شد، بر مدار عشق حرکت می کرد و هرگز عقب تر از نیروهای عملیاتی اش قرار نگرفت و پیشاپیش همه، سپر بلای رزمندگانش می شد! (ادامه)
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد. جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد
آیت‌الله محمدی لائینی گفت: همانطور که جبهه باطل بعثیان را شکستیم کربلا را آزاد کرده و از کربلا عبور کردیم امروز هم جبهه پوشالی صهیونیست‌ها را متلاشی و قدس شریف را آزاد خواهیم کرد.(ادامه)
مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه در روز قدس برگزار شد. تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری کشورمان در سوریه
مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری کشورمان در سوریه در روز قدس برگزار شد.(ادامه)
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد. اعلام مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در استان
مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس ۱۴۰۳ در استان مازندران اعلام شد.(ادامه)
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. پیکر سردار شهید زاهدی در کجا به خاک سپرده می‌شود؟
پیکر سردار شهید محمدرضا زاهدی بنا بر وصیت خودش در گلستان شهدای اصفهان به خاک سپرده خواهد شد. (ادامه)
تصاویر کمتر دیده شده از سردار زاهدی در دوران دفاع مقدس
سردار شهید محمدرضا زاهدی در طول جنگ تحمیلی فرماندهی تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم و لشکر ۱۴ امام حسین (ع) را برعهده داشت.(ادامه)
دیروز اسراییل که در بدترین دوران نظامی و مشروعیت ملی به سر برده و تمام احساسات جهانیان برعلیه آنها برانگیخته شده و مدتهاست در باتلاق غزه فرو رفته است ، از روی استیصال ایران در زمین اسراییل بازی نخواهد کرد(يادداشت)
دیروز اسراییل که در بدترین دوران نظامی و مشروعیت ملی به سر برده و تمام احساسات جهانیان برعلیه آنها برانگیخته شده و مدتهاست در باتلاق غزه فرو رفته است ، از روی استیصال(ادامه)
در پی حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به بخش کنسولگری ایران در دمشق ۷ تن از پاسداران ایران به شهدات رسیدند. تصاویری از ۷ مستشار نظامی شهید شده در حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه
در پی حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به بخش کنسولگری ایران در دمشق ۷ تن از پاسداران ایران به شهدات رسیدند.(ادامه)
تصاویر سردار محمدرضا زاهدی در دوران دفاع مقدس
سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی در نتیجه حمله هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق به شهادت رسید.‌(ادامه)
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد. پروازحماسه خوان لشکر۲۵ کربلا / راز ماندگاری اسماعیل پورها چیست؟
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد.(ادامه)
سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد.

اسامی شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق/اعلام شهادت هفت مستشار نظامی ایرانی در اطلاعیه سپاه پاسداران
سپاه پاسداران شهادت ۷ تن از مستشاران نظامی ایران در سوریه را اعلام کرد. (ادامه)
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت «روز جمهوری اسلامی»، ۱۲ فروردین ۵۸ را نقطه عطف درخشان و تعیین‌کننده در تاریخ ایران عنوان کرد.

سپاه پاسداران یک بیانیه مهم صادر کرد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای با گرامیداشت «روز جمهوری اسلامی»، ۱۲ فروردین ۵۸ را نقطه عطف درخشان و تعیین‌کننده در تاریخ ایران عنوان کرد. (ادامه)
تشییع پیکر حماسه خوان دوران دفاع مقدس در بابل
پیکر حاج عسکری اسماعیل‌پور حماسه خوان دوران دفاع مقدس در بابل تشییع و خاکسپاری شد.(ادامه)
قالیباف با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای کارآمدی دین در اداره جامعه اضافه کرد: حضور و پای کار آمدن مردم در همه بخش‌های جامعه نتیجه بخش است. ۸۰ درصد کارهای اقتصادی دولتی است/ دولتی شدن کارهای اقتصادی فسادزا است/ مردم را باید در کارزار فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی مشارکت دهیم
قالیباف با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای کارآمدی دین در اداره جامعه اضافه کرد: حضور و پای کار آمدن مردم در همه بخش‌های جامعه نتیجه بخش است.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 224 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.59 seconds.